Jak wypromować apartament na sprzedaż?

Deweloperzy, pośrednicy, czy nawet osoby prywatne prześcigają się w sposobach na uatrakcyjnienie oferty sprzedażowej swojej nieruchomości. Na co zwrócić uwagę?

Przygotowanie apartamentu do sprzedaży

W zależności od tego na jakiego klienta się nastawiamy musimy przedsięwziąć odpowiednie kroki alby w momencie prezentacji oferta wydawała mu się nie do przebicia. Im bardziej prestiżowa nieruchomość i jej okolica, tym więcej trzeba zainwestować w jej promocję. Obowiązkowym elementem jest odświeżenie mieszkania. Czyste, odmalowane ściany, lśniące okna i umyte podłogi to must have lokali przeznaczonych na inwestycję. Luksusowe apartamenty najczęściej mają bardzo dobrze wyposażoną kuchnię w zabudowie i przynajmniej jedną łazienkę, w której można poczuć się jak w Spa. Dużo zabudowanych szaf, które zawierają mnóstwo miejsca do przechowywania, to również coraz bardziej popularny szczegół. Pozwalają one zyskać mnóstwo miejsca do przechowywania, a jednocześnie resztę pomieszczenia można urządzić w popularnym obecnie minimalistycznym stylu. W momencie, w którym prezentujemy potencjalnemu nabywcy lokal, warto żeby był on umeblowany. Pozwoli mu się to poczuć, jak u siebie. Zagospodarowane wnętrza sprawiają wrażenie przytulniejszych i sprawiają, że chce się w nich zostać. Dekorując wnętrze pamiętaj, że ma ono mieć swój niepowtarzalny charakter, ale jednocześnie pozwalać zainteresowanym na pole manewru zgodne z ich własnym gustem. Poduszki, dywany, czy inne tekstylia oraz rośliny i kilka mocniejszych akcentów dekoracyjnych pozwolą wprowadzić domową atmosferę, a jednocześnie nie będą zbyt osobiste. Powieszenie luster w odpowiednich miejscach pozwoli optycznie powiększyć przestrzeń i pięknie ją rozświetli. Światło, to kolejny istotny szczegół. Poza punktami centralnymi dającymi dużo światła, warto zadbać o drobne akcenty świetlne, które pomogą podkreślić zalety nieruchomości. Uwaga… To czy wyposażenie zostaje w mieszkaniu jest kwestią umowy i można wybrać opcję z i bez wyposażenia. Na pewno jednak odpowiednio dobrane przedmioty obecne w lokalu w chwili jego oglądania, zachęcają do zawarcia umowy.

Dodatkowa promocja luksusowych lokali

Ludzie obecnie bardzo cenią sobie swój własny czas. Chcąc sprzedać luksusowy apartament warto zainwestować w równie luksusową jego promocję. W przypadku naprawdę drogich miejsc dobrze napisane ogłoszenie i ładne zdjęcia mogą nie wystarczyć. Przyciągnąć uwagę może np. wirtualny spacer po mieszkaniu. Miejscowościami, w których warto zainteresować się dodatkami są np. Warszawa, Kraków, czy Sopot Kamera w mieszkaniu poprowadzona przez dobrego filmowca pozwoli nagrać taką wycieczkę. Dzięki temu zainteresowany zaoszczędzi zarówno swój, jak i Twój czas na ewentualnie niepotrzebne oglądanie. Jednocześnie taki zabieg daje wrażenie luksusu w odniesieniu do danej oferty.