Wyróżnienie się na tle konkurencji powinno być priorytetem podczas projektowania wszystkich stoisk eventowych, w tym zwłaszcza tych przygotowywanych z myślą o dużych targach branżowych. Firmy chcące profesjonalnie zaprezentować się na tego typu wydarzeniach nie mogą pozwolić sobie na żadne przypadkowe rozwiązania wystawiennicze – stoiska muszą być nie tylko funkcjonalne, ale również atrakcyjne wizualnie.
Co to jest Digital Signage?
Jednym z najlepszych sposobów na nadanie stoisku nowoczesnego wyglądu i jednocześnie podniesienie jego funkcjonalności jest zdecydowanie się na Digital Signage. W skład takiego systemu wchodzi sieć wyświetlaczy, na których można pokazywać obrazy i odtwarzać dźwięki – wykorzystanie materiałów multimedialnych do opracowania spójnego i interesującego w odbiorze przekazu to doskonały pomysł na zaskoczenie zarówno konkurencji, jak i uczestników wydarzenia.
Projektant firmy Clever Frame, dostawcy autorskich stoisk wystawienniczych oraz systemów ekspozycyjnych z Digital Signage, dodaje: Sieć urządzeń elektronicznych (np. ekranów LED, projektorów) stwarza ogromne możliwości zwiększenia skuteczności sprzedażowej i marketingowej stoiska. Klienci zdecydowani na zainwestowanie w tego typu rozwiązanie mogą elastycznie modyfikować przekaz w zależności np. od charakteru eventu czy aktualnej oferty swojej firmy. Każdy ekran stanowi osobny nośnik informacji – na poszczególnych strefach stoiska można więc wyświetlać różne materiały, przy czym zarządzanie całym systemem jest zintegrowane.
Multimedialne systemy wystawiennicze
Alternatywą dla rozbudowanego systemu Digital Signage są pylony i ścianki reklamowe wyposażone w pojedyncze ekrany. Takie konstrukcje z sukcesem pełnią funkcję bezobsługowych infopunktów, które idealnie sprawdzają się w galeriach handlowych czy halach wystawowych. Multimedialne pylony i ścianki są znakomitym zamiennikiem klasycznych ekspozytorów, ponieważ pomagają w znacznie ciekawszy sposób przekazać klientom wszystkie najważniejsze informacje o firmie oraz jej usługach i produktach. Potencjał promocyjny i sprzedażowy stoisk targowych wyraźnie rośnie, jeśli wszelkie treści są prezentowane w formie materiałów multimedialnych. Właśnie dlatego warto zainwestować w przynajmniej jeden ekran, dzięki któremu tradycyjny ekspozytor zamieni się w nowoczesne narzędzie marketingowe.
W trakcie targów i innych eventów stoisko wystawiennicze stanowi najlepszą wizytówkę firmy. W związku z tym dobrym pomysłem jest sięgnięcie po najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na zaprojektowanie zabudowy umacniającej pozytywny, profesjonalny wizerunek danego przedsiębiorstwa w opinii osób uczestniczących w wydarzeniu. Digital Signage to opcja zakrojona na szeroką skalę, przeznaczona do zastosowania głównie w dużych systemach wystawienniczych. Z kolei multimedialne infopunkty są świetną propozycją dla firm szukających kompaktowych ekspozytorów pasujących do każdej przestrzeni i gwarantujących możliwość pełnej personalizacji.