Jeśli Twoja firma póki co nieduży kapitał, prawdopodobnie istnieje kilka kwestii, które mają wysoki priorytet przy alokacji środków. Niestety – rzadko jedną z nich jest call center.
Inwestowanie pieniędzy w zespół obsługi klienta i nowoczesne rozwiązania typu call center w chmurze, może dla niektórych przedsiębiorców może wydawać się fanaberią, czy nawet marnotrawstwem. To duży błąd biorąc pod uwagę dwie rzeczy:
- kontakt z sprzedawcą jest jedną z najważniejszych rzeczy dla klientów,
- nowoczesny system call center niesie wieloaspektowe korzyści dla biznesu.
Dlaczego obsługa klienta jest ważna?
Obsługa klienta jest ważna dla Twojej firmy, ponieważ to ona pozwala kompleksowo zadbać o klientów i równocześnie przyczyniać się do zdobywania nowych. Zapewniając najwyższej jakości obsługę klienta, firmy odzyskują koszty pozyskania klientów i pielęgnują lojalnych odbiorców swojej oferty jako tych, którzy polecają firmę innym.
Zatem inwestowanie w obsługę klienta na przykład poprzez innowacyjne rozwiązania cell center typu Cludo.pl, pomaga aktywować cały mechanizm rozwoju firmy, ponieważ lojalni klienci pomogą Ci pozyskać nowych klientów: bezpłatnie (!), przekonując potencjalnych klientów do interakcji z Twoją marką. Warto dodać, że ich pozytywne opinie będą bardziej skuteczne niż jakikolwiek z obecnych wysiłków marketingowych – a także tańsze.
Inwestycja w call center = inwestycja w firmę!
Jest jeszcze wiele innych powodów, dla których warto zainwestować w zespół obsługi klienta. Zatrzymanie klienta jest tańsze niż pozyskiwanie klientów. Wynika to z faktu, że powtarzający się klienci częściej wydają więcej na Twoją markę – co powoduje, że Twoja firma musi wydawać mniej na koszty operacyjne.
W tak zakrojonym kontekście zastanów się raz jeszcze, czy aby na pewno przeznaczenie części budżetu na nowoczesne rozwiązania dla call center, takie jak te z https://www.cludo.pl/ faktycznie są zbędnym wydatkiem? Jest całkiem duże prawdopodobieństwo, że po przeczytaniu tego artykułu i zapoznaniu się z narzędziem – zmienisz zdanie.