Długopisy firmowe – czy to nie przeżytek?

Uczestnicząc w wielu spotkaniach z potencjalnymi przedsiębiorcami zastanawiamy się nad różnorodnością wręczanych gadżetów. Wśród nich znajdują się także długopisy. Pozostaje pytanie – czy to jest nadal potrzebne? Okazuje się, że tak.

O długopisach można rozpisywać się w nieskończoność. Który z przedsiębiorców nie był na konferencji, na której nie dostał długopisu z jej logiem? Są one materiałem trwałym, dzięki czemu są zawsze pod ręką. Z powodzeniem przydadzą się nie tylko do podpisywania umów, ale także na studiach. Planując swoją przyszłość często spoglądamy na nasze narzędzie do pisania. W ten sposób za każdym razem przypominamy sobie o firmie i pojawiają się wątpliwości, czy nie z tą firmą powiązać swoją przyszłość. Zazwyczaj początek pięknej współpracy

zaczynają się od gadżetów reklamowych. Warto wspomnieć, że długopisy reklamowe są z pozoru tańszą inwestycją niż kubki. Chociaż nie zmieścimy dużo na ich przestrzeni roboczej, to przy odpowiedniej skali można zmieścić najbardziej potrzebne informacje jak logo, hasło reklamowe i adres firmy. Budowanie świadomości marki w ten sposób jest wspieranym działaniem reklamowym.

Długopis jest zawsze produktem potrzebnym. Na chwilę obecną takie gadżety cieszą się największą popularnością. W ten sposób firma zyskuje wizerunkowo. Koszty wprowadzenia takich gadżetów oczywiście są różne, dlatego należy wybrać odpowiednią ofertę, która będzie dla firmy atrakcyjna. Wyróżnić można także zestawy długopisów z logiem firmy, która jest wręczana jako prezent na większych spotkaniach biznesowych.